۱۳۹۲ آبان ۴, شنبه

بضاعت فکری اقتصاددانان خودی

این ویدئوی مناظره بین مثلا اقتصاددانهای داخلی را نگاه کنید. البته اگر وقت دارید و منظورتان این نیست که اقتصاد یاد بگیرید. فقط به خاطر پی بردن به ضعف بنیه دانش اقتصادی در ایران. از هر سه جمله گفته شده در این مناظره، دو جمله اش چرند و پرند است.  



https://www.youtube.com/watch?v=eDx2KU_A6_Q&list=PLh8Eut27zWDhoY45Z36o3P8LigKuwevbw&index=54

۸ نظر:

ناشناس گفت...

خداییش با این اقتصاددانها، هیچ دولتی نباید بهشون محل بذاره.

ناشناس گفت...

nations have paid a dear price for having leaders who have had little or no understanding of economics
Willis L Peterson

حجت قندی گفت...

ناشناس:
خیلی ممنون از نقل تون. کاملا درست است که فهم اقتصادی ما خیلی جای کار دارد.

حجت قندی گفت...

کج باف خان: با شما موافقم صد در صد

Amir گفت...

شما و یا هر کس دیگه ای هم اگر قرار باشه در تلویزیون میلی صحبت کنید، در اثر فشارهای وارده پیدا و پنهان، دری وری خواهید گفت.
مشکل در تعارف های بی نهایت و خودسانسوری نهادینه شده است.

حجت قندی گفت...

امیر خان:
ما با هم توافق داریم که این آقایون چرند و پرند گفتند. البته یک مشکل اینه که بعضی از این آقایون بضاعتی بهتر از اینکه نشون دادند دارند که شما هم همون رو می گین. اما من هرگز صحبت در مناظره رو تجربه نکردم گر چه با تلویزیونی مصاحبه کردم. بنابراین نمی تونم بگم که آیا دری وری خواهم گفت یا نه.
مرسی از کامنت.

ناشناس گفت...

آقای دکتر. این انصاف نیست که اونور دنیا بشینید و بگید که اینها عیب دارن. خوب اگه شجاعتش رو دارید برگردید به ایران و بسیاری از اقتصاد دانهای ایرانی رو برای برگشت به وطن ترغیب کنید.
تا کی میخواید صبر کنید؟ وقتی مملکت به مملکت گل و بلبل بدل شد؟ تا کی میخواید بجای یک مجریه تاثیرگذار فقط نقش یک منتقد(تا حدی تاثیر گذار) رو داشته باشید؟ ایران بدست ایرانی آباد میشود. بضاعت ما الان همین است.

حجت قندی گفت...

به ناشناس:

حرف شما درسته که باید از منتقد صرف بودن پرهیز کرد و باید کاری کرد که وضعیت بهتر از این بشود. ممنون از نظرتون و من حق رو به شما می دهم.